Vad för rubrik då?

Nu äntligen bloggar jag igen. Eller det var ju bara två-tre dagar sen sist men anyway. Igår hade jag en jättetrevlig julafton hos min morbror. Maten var helt underbar och jag åt så sjukt mycket! Hahaha. Fick många fina julklappar, ska dessvärre byta fler än vad jag ska behålla pga fel storlek, fel plagg osv. Men det löser sig! Är ändå jättetacksam! Orkar verkligen inte kliva ur sängen och ta kort på alla saker nu, så jag gör det senare, haha! Ska iväg till Micke vid tre. Och påtal om Micke så fick jag en jättebra julklapp av honom! Ska få göra naglar, helt underbart. Tack beb. Imorgon ska jag få mysa med mamma i Kista och byta julklappar och handla maaaaaassor med kläder, smycken osv. Men nu måste jag nog fasiken kliva upp!

Hoppas ni har haft en riktigt bra jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0