Julstök!

Kom hem halv tio imorse till en ganska trött familj som sov. Micke skulle iväg och hjälpa sin pappa så det var bara att gå upp och klä på sig. Kom hem och somnade rätt fort. Vaknade vid ett och duschade, fixade mig och sen åkte jag till centrum med Budde för att köpa massa julgodis ingredienser. Nu kan ja äntligen pusta ut för nu har jag bakat rocky road och knäck. Jag har faktiskt slagit in ett paket också! Nu är jag riktigt taggad på jul. Lite julmusik skulle inte sitta helt fel! För er med spotify: Wham! – Last Christmas - Single Version
-
Undra om man ska ta och färga håret rödare när man ändå är i farten? Vi får se! Ska laga mat idag också. Jag är så superduktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0