JAG HAR MVG I TVÅ ÄMNEN!

Hohohoho! Julavslutning idag och jag fick MVG i bild och engelska, VG i svenska och SO, IG i idrott och resten G. Kan ju säga att jag höjt mig sen jag hade utvecklingssamtal då jag hade fyra IG. Duktig chey. Efter så åkte jag, syster och pappa till el Stockholmoooo och vi fick byxor och knähöga soccer-sockor! :D
Vita med två blåa en en röd rand ni vet? Jag kan ta kortis. Köpte svarta jeans vilket jag veerkligen behövde! Nu är jag trött som tusingen men jag har jullov och det äger. JULAFTON OM TVÅ DAGAR! Och imorgon ska jag äta julmat med bbis och hans familj. Awesome.
-

Kommentarer
Postat av: MEN GISSA DÅ?!

men åååh så trevligt då ska jag komma ihåg att ta med mig kläder for you

2009-12-23 @ 02:18:13
URL: http://artificialbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0