Ganska rött iallafall

Ja! Äntligen är mitt hår någorlunda rött/rosa. Blir nog att slänga i resten av färgen och sen köpa en rödare. Lång process men vill man vara fin får man lida pin. Idag ska mamma göra fattiga riddare! Mums säger jag bara. Hahahah. Tänkte säga att jag har fått en ny jacka, så ovant att gå i en lång vinterjacka efter att ha haft skinnjacka två vintrar i rad. Men varmare än skinnjackan är det ju iallafall så blir väl plus minus noll, eller något! Längtar riktigt mycket till jul nu när jag fick veta att mitt paket finns att hämta på posten. Blir jobbigt om snoppisen läser min blogg nu. Hahah! Ska inte säga för mycket men det är ju ändå snart jul så. Bild på håret kommer väl sen. Men det är rödare på bild än irl så tänk på det snoppar och snippor! Laterooooo.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Såg ditt hår i skolan :( det va AS FINT jag blev avundsjuk :(

2009-12-17 @ 14:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0