BEBIS!

Idag solade jag, mys! Skitvärt att jag tryckte på fel knapp när jag skulle köpa dendär krämen och köpte fel, men det gick bra ändå! Sola blir som ett beroende, men man får cancer av att sola, och av att röka och det kostar ju lika mycket så då kan man skita i att dra in massa äcklig rök i lungorna och bli äcklig, så kan man sola och vara brun och fin istället. Smart av mig jag är bäst. Efter det drog jag till Micke och mööös! Eller mysade, myste. Jag vettefan. Fick ett gult snoppljus igår när han kom och sa hej och pussade lite på mig innan han skulle till Donken. Så fick jag ett jättefint armband idag och jag är superglad! Så det ska vara. Börjar låta lite som dendär killen som är kåt, svettig och bakis. Vänta.. var det Wikman? :D
Förlåt hahaha. Saknar Moa lite redan hon är så goo!

Kommentarer
Postat av: wikman

haahahhahaha ni vet inget!! :D

2009-12-15 @ 20:38:09
URL: http://cockpunch.devote.se
Postat av: Moa

KNOW WHAT skittunge, saknar dig med misse!

2009-12-30 @ 00:29:21
URL: http://tysus.blogg.se/
Postat av: Wikman II

Låter inte allt för tokigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0